مجمع عمومی کانون مهندسین آمل

مجمع عمومی سالانه کانون مهندسین آمل ،روز شنبه 25مرداد 1393 به صرف شام درتالارچهارباغ آمل برگزار شد.

نزدیک به 900نفر از اعضای محترم کانون در این مجمع شرکت کردند.برنامه مجمع حدود ساعت 19:30با تلاوت قرآن کریم توسط آقای مهندس حاتمی راد و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد.وپس از خیرمقدم دبیر مجمع جناب آقای مهندس سید علی حسینی ،هیات رئیسه مجمع از میان هیات مدیره و اعضای محترم کانون تشکیل به شرح ذیل تشکیل شد:آقایان مهندس فرشید لیتکوهی و ناصر رئوف از هیات مدیره وآقایان مهندس محمدرضا درفشی،حامد همدانی و اسماعیل ناطقی ازمیان اعضای محترم کانون که حاضر در جلسه بودند.

در ابتدا آقای مهندس لیتکوهی ،ریاست محترم هیات مدیره کانون،خلاصه ای از عملکرد هیات مدیره دوره 15و16 کانون رابیان فرمودندودر ادامه آقای مهندس نادرپور خزانه دارکانون تراز مالی سال 92را ارائه دادندو پس از پاسخگویی به سوالات حضار توسط ایشان و همچنین هیات رئیسه ،آقای مهندس علی بابایی گزارش بازرسین را بیان فرمودند.که تراز سال 92 با حداکثر آرای حضار داخل مجمع مصوب شد.در ادامه آقای مهندس نادرپور بودجه سال 93 کانون را که توسط هیات مدیره محترم ارائه شده بود ارائه دادند که آن هم پس از بحث و تبادل نظر با حداکثر آرا مصوب شد.

در ادامه گروه موسیقی تالار قطعاتی از موسیقی سنتی و پاپ را اجرا فرمودندکه آقای مهندس نادر علیزاده که از اعضای محترم کانون بودند نیز هنرنمایی  نمودند.

در ادامه از پیشکسوتان ،اعضای کمیته ها،ورزشکاران ،اسپانسرها و اعضای هیات اجرایی با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر بعمل آمد.

سپس با انجام مراسم قرعه کشی به 19 نفر برنده خوش شانس جوایزی اهدا شدو با صرف شام ،مجمع عمومی امسال کانون مهندسین آمل نیز به پایان رسید.-

مطالب مرتبط :
  1. برگزاری جلسات روابط عمومی
  2. هیات مدیره کانون مهندسین آمل
  3. سهامی نمودن اموال کانون مهندسین آمل
  4. انتخابات داخلی هیات مدیره دوره هجدهم کانون
  5. فرم رزومه جهت ثبت نام در کمیته های کانون

پاسخ