متن انصراف مهندس ناصر رئوف

  • 1398/04/12
  • بازدید :

 انصراف مهندس ناصر رئوف از شرکت در انتخابات هیات مدیره کانون مهندسین آمل

 

با سلام ؛ عرض ادب و احترام خدمت مهندسین شریف آمل به ویژه  اعضای محترم کانون مهندسین آمل

هدف از ایجاد کانون مهندسین آمل، خدمات و حمایت از اعضا در بخشهای مختلفی اعم از مالی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و ....بوده است. مطلع هستید در طول مدت حدود 9 سال که افتخار خدمت در این جایگاه را به همراه سایر اعضای هیات مدیره داشته ام، کانون موفقیتهای بسیاری را با حمایت شما گرامیان کسب کرده است.

ما باهم در ایجاد یا تقویت برخی از کمیته های آموزشی، رفاهی، ورزشی، انتشارات، روابط عمومی، بانوان و .... قدم برداشته ایم .سمینارهای بسیاررا  برگزار کردیم ، قهرمانی های ورزشی و چاپ اولین نشریه کانون و ... را  با هم رقم زدیم.در جلسات شورای هماهنگی کانونهای استان برای هماهنگی با دیگر کانون ها،در دفاع از حقوق و اتحاد کانون گام برداشتیم.

در کنار همه توفیقات و امید ها، مسایلی را هم تجربه کردیم، حدود 2 سال پیش با تصمیمی ناخواسته از سوی نظام مهندسی استان،الزام ثبت نقشه ها در کانون برای اخذ عوارض و دیگر موارد اداری لغو شد که این امرموجب کاهش شدید درآمد کانون شد و به تعبیری کشتی بسیاری از کانون های مهندسین به گل نشست، متاسفانه شاهد تعطیل شدن چندین کانون و اخراج چندین نفر از همکاران عزیزمان درکانون های سطح استان بودیم، این اتفاق نامبارک،باعث حذف بسیاری از فعالیتها و خدمات کانون مهندسین آمل شد اما تلاش کردیم تا این سرمایه اجتماعی بزرگ که به همت شما همکاران گرامی ایجاد شده است، به سرنوشت تعطیلی محکوم نشود. در این راستا فعالیتها و پیگیریهای بسیاری از سوی کانون مهندسین آمل وکانونهای دیگر استان انجام شد و جلسات متعددی در شورای هماهنگی کانونها و با اعضای محترم هیات مدیره و هیات رئیسه سازمان انجام گرفت و در نهایت نظام استان به دلیل منع قانونی، تاکنون نتوانسته نسبت به الزام ثبت نقشه ها در کانون مهندسین استان، حمایتهای لازم را داشته باشد. مطلع اید که کانون سرمایه های منقول و غیر منقولی دارد که ما تمام توان خویش را برای حفظ و حراست از این سرمایه ها معمول داشتیم  تا با حفظ این سرمایه ها  شیرازه کانون از هم نپاشد و در نهایت به پیشنهاد دوستان در هیات مدیره و تصویب شما عزیزان در مجمع عمومی، موضوع سهامی نمودن اموال کانون جهت حفظ  حق و حقوق اعضا محترم به تصویب رسیده، که امیدواریم هیات مدیره جدید کانون این موضوع را به اتمام برساند.

اینجانب با توجه به اینکه در هر چهار دوره متوالی انتخابات کانون بیشترین آرا  و حمایت را ازسوی شما عزیزان به همراه داشته ام و تمام سعی و تلاش خود را در حد توان جهت حفظ اعتلای کانون مهندسین آمل برداشته ام.اکنون تصمیم گرفته ام از حضور در این دوره از انتخابات انصراف داده تا فرصت حضور جهت خدمت برای دیگر عزیزان، ایجاد گردد، ضروی است از حمایت همیشگی شما اعضای محترم کانون و اعضای محترم هیات مدیره کمال تقدیر و تشکر را نمایم، در هر عرصه ای که باشم خدمت به شما همکاران گرامی را توفیق الهی می دانم، اکنون پیشاپیش به عزیزان هیات مدیره و بازرسین منتخب دوره آتی تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ آرزوی موفقیت و توفیقشان را خواستارم.

در انتها بر خود لازم می دانم ازاعضای محترم هیات مدیره وهیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ا ستان مازندران که همیشه حامی کانونهای استان بوده اندودراین چنددوره هم تاحدتوان ازکانون آمل حمایت کرده اندکمال تقدیروتشکررانمایم.

با تشکر ، به امید سربلندی همه مهندسان شریف آمل

 ناصر رئوف

مطالب مرتبط :
  1. هیات مدیره کانون مهندسین آمل
  2. اساسنامه کانون مهندسین آمل
  3. تاریخچه کانون مهندسین آمل
  4. هیات مدیره گذشته کانون مهندسین آمل
  5. نرم افزارهای مهندسی عمران

پاسخ