هم اندیشی مهندسین برق کانون مهندسین آمل

دومین جلسه هم اندیشی مهندسین برق عضو کانون مهندسین آمل(1394.6.23)

 

صورتجلسه اولین جلسه هم اندیشی مهندسین برق کانون مهندسین آمل
با سلام و تقدیم احترام استحضار میرساند جلسه هم اندیشی مهندسین برق کانون به همت مسئولین کارگروه برق کمیته آموزش، مهندس حبیبی و دکتر افضلیان و عضو کمیته تخصصی برق،  مهندس فرخ منش در تاریخ 13 مردادماه 1394 با حضور پیشکسوتان این رشته و مهندسین دارای پروانه اشتغال در محل کانون مهندسین برگزار گردید.
در ابتدای جلسه مهندس حبیبی پس از توضیحات اجمالی در خصوص دلیل برگزاری جلسه هم اندیشی ضمن دعوت از آقای مهندس فیاض شاهاندشتی برای اداره جلسه، از حاضران خواست تا مشکلات و چالشهای موجود در روند طراحی و نظارت تاسیسات برقی ساختمان را از دیدگاه خود مطرح کنند.
پس از طرح مسائلی در خصوص ابهامات موجود در طراحی نقشه و نیز فقدان یک روال معین و هماهنگ در امر نظارت بر اجرای تاسیسات برقی از سوی حاضران، آقایان مهندس فیاض و مهندس سعیدیان به ارائه راهکار به منظور غلبه بر مشکلات مطرح شده پرداختند. در ادامه موضوع کمبود تجربه در امر نظارت از سوی مهندسینی که به تازگی پروانه اشتغال دریافت نموده اند مطرح شد که  در این خصوص دلایل و توضیحاتی  بیان گردید.
با پیوستن ریاست هیات مدیره محترم کانون مهندسین آمل آقای مهندس رئوف و اعضای محترم هیات مدیره، موضوع تهیه تجهیزات نظارتی از جمله ابزارهای اندازه گیری مقاومت زمین (ارت سنج) مطرح گردید که آقای مهندس رئوف در این خصوص نظر مساعد داشتند. پس از آن آقای مهندس لیتکوهی نماینده هیات رئیسه کانون مهندسین در کمیته آموزش و پژوهش برگزاری کلاسهای آموزشی به منظور توانمندسازی اعضا را از اهداف این کمیته برشمردند و بر ضرورت اجرای تقویم پیشنهادی کارگروه برق این کمیته تاکید کردند.
در انتها فهرستی از موضوعات پیشنهادی برای جلسات آتی تهیه شد که پس از طرح در کمیته آموزش و هیات مدیره کانون مهندسین آمل به اطلاع تمامی اعضای مرتبط خواهد رسید.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :
  1. هیات مدیره کانون مهندسین آمل
  2. سهامی نمودن اموال کانون مهندسین آمل
  3. انتخابات داخلی هیات مدیره دوره هجدهم کانون
  4. فرم رزومه جهت ثبت نام در کمیته های کانون
  5. اساسنامه کانون مهندسین آمل

پاسخ